آکادمی حنان

برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی (آنلاین و حضوری )
آکادمی حنان

تلفن تماس :
02433531855
09109747586
آدرس: خیابان شهدا - روبروی بانک ملی - ساختمان مهرگان - طبقه همکف
وبسات: https://hananacademy.com

آکادمی حنان

برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی (آنلاین و حضوری )






german1


زبان آلمانی یکی از مهم ترین زبان های فرهنگی، علمی ومحاوره ای دنیاست ومقام اول را در اروپا دارد بیش از 100 میلیون نفر اروپایی به این زبان تکلم می کنند و از این نظرآلمانی دومین زبان علم است. آلمانی زبان گوته ، نیچه ، کافکا ، موتزارت ، بتهوون ، باخ ، فروید و اینشتاین است.

کسی که آلمانی یاد می گیرد ومی فهمد ، فرهنگ یکی از بزرگ ترین مراکز هنری و فلسفی وتکنیکی اروپا را کشف می کند. آلمانی دومین زبان مهم خارجی بعد از انگلیسی در ایران است. شباهت ساختار و به خصوص واژگان زبان آلمانی به انگلیسی فراگیری این زبان را برای زبان آموزان ایرانی آسان تر می سازد. بسیاری از کتاب های ایران شناسی توسط شرق شناسان آلمانی نوشته شده و همواره فضای فرهنگی دوستانه ای بین دو کشور وجود داشته است. بیش تر جهان گردانی که از اروپا به ایران سفر می کنند آلمانی هستند. آلمان مهم ترین شریک تجاری ایران در دنیاست.


german2


آلمان کشور صنعتی مهمی است و تحصیل در دانشگاههای آلمان رایگان می باشد. برای تحصیل در آلمان، یادگیری این زبان در ایران هم از نظر وقت و هم از نظر هزینه به نفع شماست.  برای یادگیری زبان آلمانی از سری کتاب های Menschen استفاده می شود که کتاب Menschen از جدید ترین کتاب های یادگیری زبان آلمانی است و همانند کتاب Studio d بر اساس سطح بندی CEFR اروپا ( A1, A2,.. ) می باشد. کتاب Menschen از سطح A1 که سطح ابتدایی آلمانی است شروع می شود و تا سطح B1 ادامه پیدا می کند. این کتاب ها در علم آفرین برای شرکت کنندگان کلاس های آلمانی دراختیار گذاشته میشود. 

لینک مفید برای یادگیری گرامر زبان آلمانیhttp://deutsch.info/fa/grammar

 شما می توانید با ثبت نام در این دوره بدون نگرانی تهیه کتاب، زبان آلمانی را به سادگی یاد گرفته و از آن لذت ببرید. 

نظرات  (۳)

من عاشق آلمانم. مطالبتون عالی بود. ممنون
فقط آلمان
:)))
۲۶ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۷ کلمه به فارسی
با تشکر از مطلب خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی